Szkolenia managerskie

Przygotowane przez nas zestawy szkoleń przybliżą Cię do zostania idealnym managerem! Jakie cechy powinien mieć perfekcyjny przywódca? O tym więcej w nowym artykule – Jak stać się idealnym managerem.

 

Akademia Managera

  • Poznanie własnego stylu przywództwa, swoich mocnych i słabych stron
  • Nabycie umiejętności planowania działań, ustalania celów priorytetowych i ich egzekwowania
  • Poznanie zasad efektywnego zarządzania sobą w czasie
  • Doskonalenie umiejętności menedżerskich, budowania zespołu i zarządzania jego potencjałem

show more

Program:

„SZEF TO ZAWÓD” 

I DZIEŃ

Najważniejsze zadania managera

  • Cechy dobrego menadżera
  • Narzędzia stosowane w kierowaniu zespołem
  • Expose szefa i podstawowe zasady wystąpień publicznych

Sytuacje trudne w pracy managera

  • Asertywność szefa
  • Budowanie autorytetu
  • Zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Rozmowy dyscyplinujące: karanie i nagradzanie podwładnych
  • Przekazywanie trudnych decyzji

II DZIEŃ

KIEROWANIE ZESPOŁEM „SZEF JAKO DORADCA, COACH I MENTOR” 

Strategie planowania i wyznaczania celów biznesowych

  • Kryteria prawidłowo określonego celu
  • Zarządzanie przez cele
  • Monitorowanie procesu realizacji celu
  • Rola szefa w zależności od stopnia rozwoju pracownika – wg matrycy Blancharda
  • Style kierowania – model przywództwa sytuacyjnego wg Herseya
  • Instruktaż
  • Doradztwo
  • Coaching
  • Mentoring
  • Delegowanie zadań i monitorowanie ich wykonania

III DZIEŃ

“WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO LIDERA”

Zarządzanie zmianą

  • Poznanie czynników wywołujących zmiany i źródeł oporu wobec zmian
  • Poznanie różnorodnych podejść do planowanej zmiany
  • Tajemnica sukcesu w podejściu do zmiany

Zarządzanie sobą w czasie

  • Zasada Pareto
  • Matryca Eisenhowera
  • Metoda planowania dnia ALPEN
  • Priorytetyzacja zadań
  • Prawo Parkinsona czyli jak radzić sobie z prokrastynacją

Zarządzanie stresem

  • Czym jest stres i jak sobie z nim radzić?
  • Sposoby zapobiegania konsekwencjom przedłużającego się stresu
  • Różne metody relaksacji

IV DZIEŃ

“POZAFINANSOWE MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW”

  • Różne podejścia do motywacji
  • Jak na codzień motywować się do działania – źródła automotywacji
  • 13 zasad skutecznego motywowania pozafinansowego
  • Angażowanie pracownika we wspólne cele
  • Motywatory i demotywatory
  • Różnorodne narzędzia motywacji pracowników

Cechy współczesnego lidera

  • Wizerunek szefa i jego wpływ na ocenę przywództwa
  • Kluczowe element przywództwa
  • Zarządzanie vs przywództwo
  • Czteroetapowy model sukcesu

show less


Szkolenia dla KAMów – Zarządzanie klientem strategicznym

  • Uświadomienie roli KAM w organizacji.
  • Aktywne wsparcie klienta w procesie realizacji kontraktu
  • Wypracowanie planu przygotowania do negocjacji rocznych
  • Zakończenie negocjacji w kontekście długofalowej współpracy

show more

Program:

I DZIEŃ

ZARZĄDZANIE KLIENTEM STRATEGICZNYM

WPROWADZENIE:

  • Uświadomienie roli KAM w organizacji – klient zewnętrzny i klient wewnętrzny – pozycja KAM w firmie
  • Zbudowanie świadomości partnerstwa we współpracy z sieciami
  • Potrzeby a interesy
  • Zarządzanie emocjami
  • Strategiczne podejście do klienta – różnice pomiędzy sieciami i grupami zakupowymi

PLANOWANIE – przygotowanie do negocjacji

  • Postawy w negocjacjach – test i ćwiczenia
  • Zachowania dobrego negocjatora – czy wolno mi się pomylić
  • Asertywność w kontaktach handlowych – czy wolno mi powiedzieć nie
  • Cele negocjacyjne
  • Obszary do negocjacji
  • Argumenty
  • Motywacje, misja i cele
  • BATNA- moja i adwersarza

II DZIEŃ

REALIZACJA czyli partnerstwo w biznesie

  • Rozpoczęcie negocjacji
  • Znaczenie czasu w negocjacjach
  • Wykorzystanie terytorium
  • Zarządzanie konfliktami, przełamywanie impasów
  • Przejmowanie inicjatywy
  • Zarządzanie ustępstwami
  • Zakończenie negocjacji w kontekście długofalowej współpracy

KOORDYNACJA

  • Aktywne wsparcie klienta w procesie realizacji kontraktu czyli gdzie kończy się moja odpowiedzialność

FOLLOW-UP czyli kluczowe elementy w budowaniu długofalowej współpracy

  • Cele moje a sieci
  • Moje mocne i słabe strony w kontekście potrzeb sieci

ACTION PLAN

  • Wypracowanie planu przygotowania do negocjacji rocznych

 

show less


Jak motywować podwładnych i skutecznie nimi kierować? – standardy zarządzania zespołamimotivation

  • Szef to zawód
  • Karanie i nagradzanie podwładnych
  • Expose szefa
  • Informacja zwrotna

show more

  • Przekazywanie trudnych decyzji
  • Jak sobie radzić z narzekającymi pracownikami?
  • Efektywne zarządzanie zespołem
  • Autorytet menadżera

show less


Coach, mentor czy doradca – rola szefa w zespole

  • Szef a coachrola mentora
  • Coaching – definicja
  • Etapy uczenia się
  • Proces coachingu
  • Style coachingu

show more

  • Informacje zwrotne – warunkiem sukcesu
  • Jak udzielać informacji zwrotnej?
  • Lista kontrolna
  • Uważne słuchanie
  • Techniki aktywnego słuchania
  • Umiejętność zadawania pytań
  • Jakich pytań unikać?
  • Technika grow
  • Siedem praw samodzielnego rozwoju osobistego

show less


Rozmowy oceniające i coachingowecoaching

  • Cele i funkcje oceny
  • System ocen
  • Zasady prowadzenia rozmowy oceniającej
  • Błędy w procesie oceniania
  • Różne typy pracowników

show more

    • Komunikacja w pracy
    • Postawy w stosunku do rozmówcy
    • Asertywność
    • Techniki asertywnej komunikacji
    • Analiza transakcyjna
    • Poziomy logiczne Diltsa

show less


Czerpanie siły z różnorodności – przejdź z zespołem drogę do sukcesu image006

  • Wykształcenie pozytywnego nastawienia wobec pracy zespołowej, dzielenia się wiedzą, kierowania pracą innych
  • Rozwój kompetencji w zakresie współpracy
  • Poznanie i umiejętność stosowania wybranych narzędzi komunikacji

show more

      • Rozwój umiejętności delegowania uprawnień
      • Rozwój umiejętności udzielania informacji zwrotnej
      • Budowanie pozytywnych relacji grupowych

show less



Jak stać się profesjonalnym managerem?manager

  • Uświadomienie korzyści z właściwego planowania, uwzględniającego czas, priorytety, a także zasoby członków zespołu
  • Poznanie zasad i korzyści z delegowania zadań i uprawnień
  • Doskonalenie umiejętności wpływania na pracowników w celu zwiększenia ich zaangażowania w wykonywaną pracę

show more

  • Poznanie przejawów konfliktów w zespole, a także roli menadżera w sytuacji konfliktowej
  • Poznanie istoty udzielania właściwej informacji zwrotnej i sposobów kontrolowania pracy zespołu
  • Poznanie zasad skutecznej komunikacji i doskonalenie umiejętności interpersonalnych w sytuacji współdziałania

show less


Jak skutecznie przewodzić w sytuacji zmiany?change

  • Poznanie czynników wywołujących zmiany i źródeł oporu wobec zmian
  • Poznanie różnorodnych podejść do planowanej zmiany
  • Nabycie umiejętności dostosowania stylu przywództwa do sytuacji
  • Rozwinięcie umiejętności wyznaczania celów i kontrolowania ich realizacji

show more

    • Poznanie istoty procesu motywowania w organizacji
    • Poznanie różnorodnych motywatorów, a w szczególności pozafinansowych narzędzi motywowania
    • Rozwinięcie umiejętności motywowania siebie i podwładnych
    • Zwiększenie zaangażowania uczestników w realizację swoich celów i organizacji

show less


Pożegnanie z konfliktem. Budowanie silnego zespołubudowanie zespołu

  • Świadomość strategii radzenia sobie z konfliktem
  • Koło konfliktu
  • 4 etapy konstruktywnego sporu procedura Gordona
  • Test nastawienia do rozwiązywania konfliktu -TOSI
  • Komunikat „JA”

show more

        • Zasady przekazywania informacji zwrotnej
        • Postawy: asertywna, agresywna, bierna,manipulacyjna
        • Asertywna pochwała i krytyka
        • Autodiagnoza
        • Moje widzenie zespołu
        • Efektywna praca w zespole

show less


Zarządzanie zespołem call centercallcenter

  • Zarządzanie zespołem konsultantów – wstęp
  • Style zarządzania zasobami ludzkimi
  • Skuteczna komunikacja
  • Rekrutacja konsultantów

show more

    • Grupa i zespół, role zespołowe
    • Motywowanie
    • Ocena konsultantów i coaching
    • Metody rozwiązywania konfliktów

show less


Kreowanie wizerunku Managera / Firmy w Social Media wizerunek w sieci

  • Dla kogo jest to szkolenie?
  • Szkolenie skierowane jest do osób, które poprzez media społecznościowe chcą zbudować swój wizerunek profesjonalnego Managera lub Firmy
  • Także dla osób, które są odpowiedzialne za działania marketingowe oraz chcą zdobyć bądź poszerzyć swoją wiedzę z zakresu projektów w e-przestrzeni

show more

  • Korzyści ze szkolenia
  • Każdy z uczestników stworzy swój własny pomysł na wykorzystanie marketingu społecznościowego w kreowaniu swojego wizerunku oraz efektywnej komunikacji z odbiorcami. Dowie się jakie produkty promować oraz które narzędzia wybrać, aby uzyskać oczekiwane efekty

show less


Kreowanie wizerunku Managera / Firmy w e-przestrzeni

  • Dla kogo jest to szkolenie?
  • Szkolenie skierowane jest do osób,
    które
    poprzez spójne działania w e-przestrzeni chcą zbudować swój wizerunek profesjonalnego Managera lub Firmy. Także dla osób,
    które są odpowiedzialne za działania marketingowe

    social-371649_1280 oraz chcą zdobyć bądź poszerzyć swoją wiedzę z zakresu
    projektów w e-przestrzeni

show more

    • Korzyści ze szkolenia
    • Każdy z uczestników stworzy swój własny pomysł na wykorzystanie e-marketingu oraz marketingu społecznościowego w budowaniu swojego korzystnego wizerunku. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jaki jest typowy polski internauta i jakie ma przyzwyczajenia, co pozwoli lepiej dopasować formę i treść przekazów reklamowych

show less


Budowa strategii komunikacji w social mediach

W trakcie pracy w grupach uczestnicy:

  • Ocenią potencjał wybranych marek
  • Przygotują ramową strategię komunikacji w social mediach
  • Samodzielnie dobiorą narzędzia i kanały komunikacji
  • Stworzą pomysły na wizualizacje i spróbują sił w copywritingu

Ponadto dowiedzą się:

show more

    • Jak wykorzystywać social media?
    • Jak komunikować się na Facebooku?
    • Jak korzystać z aplikacji?
    • Jak monitorować efekty działań w social mediach?

show less