Marketing nowoczesny
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, stałe pozyskiwanie nowej wiedzy i umiejętności jest kluczem do sukcesu. Szkolenie z zakresu nowoczesnego marketingu umożliwia zrozumienie mechanizmów rynkowych i potrzeb konsumentów, a także dostosowanie form oraz sposobu komunikacji do odbiorców. Nasze szkolenie z marketingu pozwala uczestnikom zagłębić się w najważniejsze zagadnienia ekonomii, psychologii, statystyki, niezbędne do stworzenia skutecznych strategii marketingowych.
Na jakie największe pytania w dzisiejszych organizacjach odpowiada marketing nowoczesny?
Nowoczesny marketing wiąże się z poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań i stale zmieniających się potrzeb konsumentów. Nasz kurs jest odpowiedzią na takie pytania, jak:
- Czy moja usługa jest nadal nowoczesna?
- Czy mój produkt służy odbiorcy?
- Czy mój sposób sprzedaży jest aktualny?
- Czy identyfikuje wszystkie potrzeby, na jakie odpowiada mój produkt?
- Czy mój sposób mówienia o produkcie jest nowoczesny? Czy używam odpowiedniej formy?
- Czy atrakcyjnie komunikuje się z odbiorcami?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie z marketingu skierowane jest zarówno do specjalistów ds. marketingu, product managerów, menedżerów sprzedaży, jak i każdej osoby zainteresowanej byciem inicjatorem zmian w swojej organizacji.
Korzyści ze szkolenia
Biorąc udział w szkoleniu, uczestnicy mają szansę na:
- Zrozumienie trendów rynkowych i budowanie na ich podstawie przewagi konkurencyjnej.
- Poszerzenie wiedzy o klasycznych działaniach marketingowych i ich rozbudowę o nowe, innowacyjne elementy.
- Analizę wykorzystywanych narzędzi i kanałów sprzedaży oraz planowanie ich aktualizacji.
- Poznanie schematów decyzji zakupowych i zastosowanie tej wiedzy do budowania atrakcyjnych ofert produktowych.
- Podniesienie poziomu wykorzystania potencjału produktu poprzez lepsze zrozumienie potrzeb konsumentów.
Wszystko to pozwoli uczestnikom na efektywne nadążanie za trendami w marketingu, a także zdolność do stosowania tych trendów we własnych działaniach.
Certyfikacja
Po zakończeniu szkolenia każdy uczestnik otrzyma certyfikat ukończenia szkolenia, potwierdzający nabyte umiejętności oraz wiedzę z zakresu nowoczesnego marketingu.
Metody i narzędzia szkoleniowe
Podczas szkolenia korzystamy z najnowszych metod i wiedzy, dzięki którym uczestnicy będą mieli okazję przyswoić informacje w sposób praktyczny oraz efektywny. Zastosujemy takie metody jak: case study, warsztaty, symulacje, czy dyskusja.
Forma szkolenia
Nasze szkolenie z zakresu marketingu dostępne jest zarówno stacjonarnie, jak i online, dostosowując się do indywidualnych potrzeb naszych uczestników. W przypadku zainteresowania szkoleniem na specjalne zamówienie prosimy o kontakt, aby uzgodnić dogodny termin oraz formę szkolenia.
- Dostęp online: Jeżeli zdecydujesz się na wersję online, otrzymasz materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji kursu.
- Szkolenie stacjonarne: O terminie oraz miejscu szkolenia stacjonarnego uzgodnimy indywidualnie z klientem, aby jak najlepiej dostosować się do jego potrzeb oraz oczekiwań.
Jak się zapisać na szkolenie?
Aby zapisać się na szkolenie zadzwoń lub napisz do nas! W razie potrzeby śmiało możesz również napisać do nas, a nasi konsultanci odpowiedzą na Twoje pytania i udzielą wszelkich niezbędnych informacji.
Nie zwlekaj! Przystąp do szkolenia z nowoczesnego marketingu, poznaj najnowsze techniki oraz narzędzia, które pozwolą Ci skutecznie komunikować się z klientami i rozwijać swój biznes. Stawiając na rozwój swoich umiejętności, zyskasz przewagę konkurencyjną na rynku oraz innowacyjne podejście do działań marketingowych.
Zamów kurs Nowoczesnego marketingu
Tematy w szkoleniu:
- Czy moja usługa jest nadal nowoczesna?
- Czy mój produkt służy odbiorcy?
- Czy mój sposób sprzedaży jest aktualny?
- Czy identyfikuję wszystkie potrzeby na jakie odpowiada mój produkt?
- Czy mój sposób mówienia o produkcie jest nowoczesny? Czy używam odpowiedniej formy?
- Czy atrakcyjnie komunikuję się z odbiorcami?