Szkolenia dla Lekarzy, Pielęgniarek i Rejestratorek medycznych

Wykaz szkoleń:

  1. LekarzeDoskonalenie kompetencji zawodowych personelu medycznego w obszarze profesjonalnej obsługi pacjenta – 4 DNI, 32H
  2. Efektywne zarządzanie personelem medycznym – dla pielęgniarek oddziałowych koordynujących, zastępców – 4 DNI, 32H
  3. Prawne aspekty wykonywania zawodu pielęgniarki oddziałowej w podmiocie leczniczym
    i prawo pracy – 2 DNI, 16H
  4. Zasady prowadzenia i udostępniania dokumentacji medycznej. Czynniki ryzyka związane z działalnością medyczną. Podstawy prawne odpowiedzialności w przypadku błędu medycznego – 2 DNI, 16H
  5. Stosowanie antybiotyków w profilaktyce okołooperacyjnej, w leczeniu zakażeń, rekomendacje – 1 DZIEŃ, 6H
  6. Doskonalenie obsługi pacjenta z niepełnosprawnościami wszelkiego typu – 2 DNI,16H
  7. RODO w placówkach medycznych – 1 DZIEŃ, 8H
  8. Techniki podnoszenia pacjentów w aspekcie ergonomii pracy – 1 DZIEŃ, 6 H
  9. Profilaktyka wypalenia zawodowego – czas trwania określamy indywidualnie
  10. Zarządzanie stresem i emocjami – 2 DNI, 16H
  11. callcenterUmiejętności komunikacji z osobami ze szczególnymi potrzebami – 2 DNI, 16 H
  12. Leczenie ran dla pielęgniarek – 2 DNI, 16H
  13. Nowe technologie utrzymania czystości w szpitalu, dobór odpowiednich środków – 1 DZIEŃ, 8H
  14. Odpady medyczne w NZOZ – zasady postępowania, wymagane dokumenty, sprawozdawczość, kontrole – 1 DZIEŃ, 8H
  15. Sterylizacja i obsługa urządzeń (Teoretyczne i techniczne aspekty sterylizacji – Bezpieczna obsługa urządzeń sterylizacyjnych) – 1 DZIEŃ, 8H
  16. Doskonalenie kompetencji zawodowych personelu medycznego w obszarze zaawansowanej obsługi programu mMedica – 1 DZIEŃ, 10H
  17. Diagnostyka, leczenie i monitorowanie ciężkich zakażeń szpitalnych – 1 DZIEŃ, 8H
  18. Język migowy (szkolenie z możliwością kształcenia na dwóch poziomach, kurs 60H) 
  19. Szkolenie dla kadry managerskiej oraz kierowniczej w zakresie motywowania pracowników i budowania zespołu przyjaznego osobom ze szczególnymi potrzebami – 2 DNI, 16H
  20. Personel medycznyDoskonalenie umiejętności komunikacyjnych z pacjentami w obsłudze telefonicznej
    i mailowej dla rejestratorek medycznych – 2 DNI, 16H
  21. Doskonalenie obsługi pacjenta dla rejestratorek medycznych – 4 DNI, 32H (w tym doskonalenie sprzedaży usług komercyjnych)