Trenerzy

Marcin Filipowski – Dyrektor Zarządzający

Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej ForMatrix. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Ukończył szkołę trenerów METRUM akredytowaną przez ICF i PTP. Ukończył szkołę coachingu metodą CoachWise akredytowaną przez ICF w Coaching Center w Warszawie. Absolwent rehabilitacji ruchowej i odnowy biologicznej AWF w Katowicach. Posiada 14-letnie doświadczenie w sprzedaży i 6 letnie doświadczenie managerskie.

show more

Był trenerem wewnętrznym w jednej z największych korporacji farmaceutycznych na świecie – Teva Pharmaceuticals. Pracował również wiele lat jako handlowiec, przedstawiciel i konsultant medyczny. Jako trener biznesu przeprowadzał m.in. warsztaty dla takich firm jak: Pracuj.pl, BGŻ, Ratiopharm,Torrex Chiesi, Actavis, Johnson&Johnson, Internet Group czy Polskie Linie Lotnicze LOT, uzyskując doskonałe oceny od uczestników. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności sprzedaży poprzez rozwijanie kompetencji managerów ( projekty coachingowe) oraz szkolenia z metod osiągania celów, asertywności i zaawansowanych technik wywierania wpływu. Metodyczne działanie, interesujący sposób prowadzenia zajęć i bardzo silny nacisk na osiągnięcie końcowego celu szkolenia – to jego niewątpliwe zalety w pracy szkoleniowej. Prywatnie ojciec dwóch synów, jest zapalonym narciarzem, pasjonuje go ciągłe doskonalenie siebie i innych.

show less


Katarzyna Kaim

21 lat doświadczeń w sprzedaży i zarządzaniu w firmach farmaceutycznych takich jak: Pliva, Polfa Kutno, Ivax, Teva Pharmaceuticals, Ratiopharm, Bioprofil, Hasco-Lek. 10 lat doświadczeń w zarządzaniu KAM w farmacji i 2 w FMCG na pozycji Dyrektora Sprzedaży.
Przez wiele lat otrzymywała nagrody dla najlepszego sprzedawcy i menadżera. Specjalizuje się we wdrażaniu strategii wzrostu efektywności Działów Handlowych. Wierzy w strategie zarządzania klientami poprzez partnerstwo, wiarygodność i wysokiej jakości serwis.

show more

CERTYFIKATY I DYPLOMY

  • Zarządzanie i Marketing – Podyplomowe Studia Biznesu Uniwersytet Jagielloński
  • Leadership – Akademia Viva Sante Paryż
  • Zarządzanie Zmianą
  • Coaching cz. I i II – Greń Communication
  • Marketing w sieciach handlowych
  • Komunikacja interpersonalna – TMI Polska
  • Marketing Zintegrowany – Megalit – Eskadra
  • Customer Service – Unilog

OBSZARY SPECJALIZACJI

  • efektywne zarządzanie biznesem
  • leadership
  • rozwój kompetencji menedżerskich
  • mentoring
  • motywacja i rozwój osobisty podległych pracowników
  • efektywna sprzedaż
  • negocjacje

show less


5 Joanna Baranowska

Absolwentka Szkoły Trenerów Instytutu Coachingu, akredytowanego w ICF, Coach – na poziomie ACC, posiada licencję trenerską akredytowanego przez ICF programu CoachWise™ Essentials. Ukończyła Filologię Angielską na Uniwersytecie Śląskim i Public Relations na Akademii Ekonomicznej. Posiada certyfikaty trzech amerykańskich Instytucji Coachingowych – Future Achievement International, Personal Life Coach i Coach Training Institute.

show more

Absolwentka kursu coaching prowokatywnego prowadzonego przez Franka Farelleg, również CoachWise Equipped i ORSC Fundamentals. Trener biznesu od 2002 roku. Posiada ponad dwunastoletnie doświadczenie w branży farmaceutycznej. Pracowała w działach sprzedaży, marketingu i HR. Praktykę trenerską rozpoczynała szkoląc przedstawicieli medycznych ówczesnej Polfy Kutno, kształtując kompetencje w obszarach treningów sprzedaży oraz sztuki wystąpień publicznych, prezentacji i strategii marketingowych. Obsługiwała dział sprzedaży, jako trener i coach wewnętrzny. Odpowiadała za współtworzenie polityki szkoleniowej oraz internal coaching w firmie TEVA Pharmaceuticals. Założyciel firmy coachingowo – szkoleniowej Coaching House, zajmującej się szkoleniami, coachingiem i konsultacjami. Obszary specjalizacji: sprzedaż, wystąpienia publiczne, warsztat trenerski, kreatywność, przywództwo, coaching. Związana również z Coaching Center, akademią otwartą, kształcącą profesjonalnych coachów. Coaching managerski prowadziła w instytucjach takich jak: PriceWaterhouseCoopers, Teva Pharmaceuticals, Johnson&Johnson, Ratiopharm, Bank BRE, Xerox Polska, Bayer Polska, Polkomtel), oraz w administracji państwowej i sektorze NGO. Pracuje również z klientami w obszarze life-coachingu i coachingu kariery. Szkoliła między innymi: Johnson&Johnson, Janssen-Cilag, Medagro, Chiesi, On Board – Public Relations, San Marcos – agencja reklamowa, Kulinaria S.A., Bank BRE, Raben Group, DBM Polska, Wolontariat, Agraf, Tesco, Netia. Prywatnie ceni czas spędzany z przyjaciółmi, odwiedzając nieznane miejsca . Docenia taniec, muzykę, film.

show less


Artur Przybyłowicz

Absolwent Wrocławskiej Akademii Ekonomicznej, Wydziału Marketingu i Zarządzania Akredytacja Trenerska – Insights Discovery oraz Analiza Transakcyjna Certyfikacja Trenerska NLP – Instytut Neurolingwistyki Andrzeja Batko w Wa-wie. Specjalizacja trenerska: Przywództwo i Zarządzanie; Rozwój Kompetencji Menadżerskich Coaching i Trening Zespołu, Action Learning Sprzedaż, Obsługa Klienta, Budowanie Relacji – Rozwój Kompetencji Sprzedażowych Wywieranie Wpływu, Lingwistyka Perswazji, Stres, Organizacja Czasu, Bazy Klientów, Asertywność́ i Rozwój Osobisty.

show more

Dodatkowa działalność́ szkoleniowa:
2010-2015: Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera w Krakowie – wykładowca na Studiach Podyplomowych –kierunki:Trener i Coach Biznesu,- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, – Lider Biznesu

2010–2014: Akademia Mistrzów Treningu w Krakowie Trener, coach i wykładowca w ogólnopolskiej Szkole Trenerskiej (roczny program) oraz Szkołach Doskonalenia Trenerskiego (warsztaty specjalistyczne: Gry i Symulacje Szkoleniowe).
2013-2014: Współpraca jako Trener i Coach Wewnętrzny w ogólnopolskiej sieci RTV/AGD MEDIA EXPERT

Projekty szkoleniowe realizował dla firm: Blycolin Sp. z o.o. AUCHAN (menadżerowie i pracownicy sklepów), TESCO ZUS Berlin Chemie (PH, KAM, ASM), Alfa Wasermann (PH, ASM), AZOTY S.A., Grupa Żywiec S.A., ORANGE TP S.A. (PH, KAM, Centrala), GOOGLE (Przedstawiciele Agencji), TVN Kraków ITI Neovision (Call Center, Centrala), Floslek (PH, ASM), Ados (PH, ASM), Dr Irena Eris.

show less


Anna Rej-Kietla

Prawnik, doktor nauk medycznych w dziedzinie Zdrowie Publiczne. Ukończyła m.in. studia podyplomowe z zakresu prawa medycznego oraz zarządzania zasobami ludzkimi w ochronie zdrowia.

show more

Specjalizuje się w szeroko rozumianym prawie medycznym zwłaszcza w obrębie jej zainteresowania są prawa pacjenta, prawa zawodów medycznych, odpowiedzialność prawna personelu medycznego. Wieloletni pracownik naukowo- dydaktyczny, szkoleniowiec, autorka licznych publikacji o tematyce prawno- medycznej, prelegent na wielu konferencjach o zasięgu lokalnym jak i międzynarodowym.

show less


5 Jacek Uroda

Pasjonat nowych technologii oraz komunikacji marketingowej, szkoleniowiec z 12 letnim doświadczeniem z zakresu marketingu internetowego, e-commerce oraz kreowania wizerunku w sieci.

show more

Od 2015 roku rozwija firmę JACO.PRO. Obecnie pełni funkcję Business Development Director w agencji interaktywnej Nord Digital. Wieloletni wykładowca akademicki oraz organizator projektów edukacyjnych. Członek społeczności Business Link integrującej środowisko start-upów. W swojej pracy biznesowej, dydaktycznej oraz wdrożeniowej koncentruje się na zagadnieniach e-marketingu, zarządzania sprzedażą online oraz informatycznych systemów zarządzania. Prelegent konferencji branżowych oraz autor licznych publikacji z zakresu e-marketingu, kreowania wizerunku w Internecie oraz efektywności social mediów.

Profil biznesowy: www.linkedin.com/jacekuroda

show less


Renata Wasylów

Certyfikowany Trener Biznesu & Coach ICF, Menedżer międzynarodowych marek, Konsultant Współpracuje z dużymi korporacjami i organizacjami, tworząc strategie marek, zarządzania działaniami marketingowymi m.in. dla sektora motoryzacyjnego, farmaceutycznego i FMCG (dóbr szybkozbywalnych). Pełni także rolę doradcy strategicznego, między innymi, w sektorze publicznym.

show more

Po ukończeniu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ze specjalizacją w finansach i inwestycjach rozpoczęła pracę jako Brand Manager oraz Trade Marketing Manager. Zarządzała takimi markami jak: Michelin, BFGoodrich, Vanish, Bang, Frolic, Harpic, Air Wick, Bryza, Strepsils, Nurofen. Prowadzi zaawansowane projekty z zakresu budowania marki, pozycjonowania produktów przedsiębiorstw, tworzenia koncepcji i realizacji wizerunkowych kampanii reklamowych. Jest skutecznym menedżerem projektów. Doświadczenie branżowe, w powiązaniu z wiedzą na temat finansów, pozwala jej nadzorować wszystkie aspekty prowadzonych projektów i zarządzać dużymi budżetami marketingowymi. Specjalizuje się w szkoleniach z: marketingu, sprzedaży, efektywnej komunikacji metodą NVC, budowania marki własnej, produktu i firm. Renata Wasylów posiada różnorodne doświadczenie w pracy jako coach. Koordynowała lub osobiście prowadziła projekty coachingowe (procesy indywidualne i szkolenia grupowe) dla osób prywatnych, biznesmenów. Przeprowadziła ponad 150 godzin aktywnego coachingu podczas sesji indywidualnych i grupowych. W pracy coacha wykorzystuje zarówno kilkunastoletnie doświadczenie menedżera, jak i doświadczenie bycia trenerem. Specjalnością Renaty Wasylów jest indywidualny coaching dla pracowników w obszarach przywództwa, tworzenia zespołów, komunikacji, motywacji i zarządzania. Prowadzi coaching grupowy zgodnie ze standardami ICF. Unikalność procesu coachingowego prowadzonego przez Renatę Wasylów polega na połączeniu pragmatycznego podejścia skierowanego na osiąganie rezultatów i zmiany zachowań z jednoczesnym zachowaniem równowagi między życiem prywatnym, a zawodowym. Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

show less


4 Witold Mockałło

Ukończył MBI prowadzone przez Uniwersytet Łódzki i University of Maryland. Kursy trenerskie ukończył w OSH Kontrakt i Akademię Trenerską – w Nowych Motywacjach. Wieloletni pracownik dydaktyczny Wydziału Farmacji Akademii Medycznej w Łodzi. Od 17 lat pracuje w firmach farmaceutycznych od stanowiska przedstawiciela medycznego, trenera wewnętrznego, szefa zespołu trenerów, po dyrektora sprzedaży.

show more

Posiada własną firmę konsultingowo-szkoleniową. Współpracuje z firmami szkoleniowymi ForMatrix i Trener Training Partners. Od kilkunastu lat zajmuje się coachingiem. Szkolił takie firmy jak: Mepha Ltd, Herbapol Poznań, Boehringer Ing. TP SA, Anmar i inne z umiejętności sprzedażowych, negocjacyjnych, komunikacji, motywacji pracowników, zarządzania zespołami pracowniczymi. Prywatnie miłośnik Bieszczadów, organizator wypraw turystycznych /Syberia, Bajkał/ kolekcjoner samochodów zabytkowych.

show less


2 Tomasz Wypych

Wieloletni menedżer sprzedaży, trener, PR-owiec, dziennikarz motoryzacyjny, konsultant biznesowy, także w obszarze motoryzacji. Absolwent Wydziału Farmaceutycznego Akademii Medycznej w Łodzi, Management and Training School i Akademii im. Leona Koźmioskiego w Warszawie na kierunku Executive MBA.

show more

Doświadczenie zawodowe zdobywał w polskich i międzynarodowych firmach farmaceutycznych na stanowiskach przedstawiciela medycznego, kierownika regionalnego, trenera, konsultanta PR, szefa grupy projektowej przy dziale marketingu. Przez 6 lat tworzył i kierował zespołami przedstawicieli medycznych i handlowych działających w liniach specjalistycznych.Założyciel Promovia Media Publishing, agencji PR i Customer Publishing pracującej m.in. dla Casino Poland, ECE Polska, Polfy Pabianice, Aflopy. Specjalizuje się w coachingu w terenie (zrealizowanych 1200 dni), szkoleniach i warsztatach sprzedażowych (techniki i psychologia sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż a promocja, managerskie zarządzanie własnym terytorium przez przedstawiciela). Konsultacje w zakresie zwiększania efektywności i rentowności zespołów przedstawicieli handlowych oraz strategii marketingowych.

Stworzył autorskie projekty i szkolenia:

  • Odrobina entuzjazmu na codzień – rekrutacja przedstawicieli
  • Co ty wiesz o własnych wynikach – interpretacja danych rynkowych.
  • Portfolio w portfelu – jak pomnażać wyniki dzieląc koszty.
  • Szukaj, burz, buduj – budowanie profesjonalnej tożsamości zawodowej.
  • Mów cicho, niech cię usłyszą – wartość i sens słowa w sprzedaży i zarządzaniu.

Autor kilkudziesięciu artykułów o tematyce biznesowej, finansowej i gospodarczej w „Gazecie Wyborczej”, „Przeglądzie Przemysłowo – Gospodarczym”, „Przeglądzie Targowym” oraz kilkudziesięciu artykułów w periodykach specjalistycznych: „Gazecie Farmaceutycznej”, „Aptekarzu Polskim”, „Bez Recepty”. Autor ponad 100 wywiadów z ludźmi kultury i recenzji w „Gazecie Wyborczej”, „Auto Moto”, „Teatrze”, Twoim Stylu”. Współautor wprowadzenia na rynek „Auto Dziś i Jutro” i „Auto Moto”, współtwórca „Gazety Auto” – dodatku motoryzacyjnego do „Gazety Wyborczej”.

show less


Maciej Zagłoba

Trener NLP i Psychologii Biznesu, Pedagog, Menadżer po SGH-Warszawa. Posiada ponad 20 uprawnień certyfikacyjnych. 5 stopni instruktorskich i kilka trenerskich: Praktyk, Master, Trener NLP, Coach Biznesu i Zmiany Osobistej, Trener Mnemotechnik, Trener Systemów Sterowania. Od 2003 roku pracował w największych koncernach medycznych.

show more

Bardzo wysokie wyniki sprzedaży (Realizacja planów znacznie powyżej wyznaczanych, penetracja 206%). Bardzo dobrze opanowane techniki sprzedaży i Systemy Sterowania Rozmową SSR ©, również doświadczenie w kierowaniu zespołem. Od 1999 prowadził tematyczne szkolenia grupowe zarówno z Zaawansowanej Sprzedaży, Procesów Team Up, Systemów Zarządzania, Zaawansowanej Komunikacji, Systemy Negocjacyjne oraz inne zagadnienia związane z Psychologią Biznesu. Przeprowadził ponad 2000 godzin szkoleniowych, wyszkolił ponad 200 trenerów sprzedaży, uzyskując wysokie opinie po szkoleniowe. Szkolił branże farmaceutyczne, B2B, FMCG, podnosząc kompetencje, wielokrotnie aktywował sukcesy zespołów które prowadził. Szkolenia zaczynał od pracowników pionów podstawowych do przeprowadzanych konsultacji dla trenerów wewnętrznych oraz pracy z Contry Managerami. Wielokrotnie konsultował również Produkt Managerów wielu marek, rozjaśniając procesy psychologii perswazji i efektywnie wzmacniając wzrost sprzedaży wielu produktów. Pracował między innymi dla: Ratiopharm, Sanofi-Aventis, Zentiva, Prosper, Actavis, Carlsberg, Shell, SGH, AUCHAN, Polsat, TV „N”, CYFRA +, ORANGE, Vision Expres, Nespresso i wiele, wiele innych…. Prywatnie: zimą narciarz, latem żeglarz, cało rocznie zapalony paralotniarz.

show less


3 Justyna Elżbieta Glińska

Trener, Coach, Konsultant z blisko 10 letnim doświadczeniem
w prowadzeniu szkoleń biznesowych i coachingów. Praca w dużych korporacji międzynarodowych pozwoliła jej na zebranie wielu różnorodnych doświadczeń wykorzystywanych obecnie w pracy szkoleniowej na każdym poziomie struktury firmy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu profesjonalnych umiejętności sprzedaży, standardów obsługi klienta komunikacji interpersonalnej, umiejętności menadżerskich oraz obszarów Zarządzania Zasobami Ludzkimi i Etykiet Biznesu.

show more

Kluczowym obszarem jej specjalizacji jest doskonalenie umiejętności sprzedażowych
i managerskich na rynku farmaceutycznym. Koordynuje i prowadzi projekty HR m.in. Talent Development Program, AC/DC, Programy adaptacyjne). Jednocześnie realizuje, sesje w formie „training on the job” , sesje coachingowe i działania mentorskie, których celem jest wspieranie jednostek sprzedaży w procesie rozwoju i wdrażania kompetencji w zachowania.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w formie compact learning dedykowanych kadrze zarządzającej firm produkcyjnych (brygadziści, kierownicy zmiany, kierownicy produkcji).
Pracowała między innymi dla: Pfizer Polska, Abbot Laboratories, PF Jelfa S.A., PPF Hasco-Lek SA, Impel Cleaning Sp. z o.o , Nestle Waters Polska, Biofarm SA, Tarczyński SA, Work Service i wiele innych.

„Jestem przekonana, że każdy człowiek ma w sobie potencjał nieodkrytych możliwości,
a trener jest po to by pomóc w ich odkryciu i kształtowaniu mocnych strony osobowości. Zainspirować pasją, wesprzeć w trudnych działaniach, zmotywować do osiągnięcia celu.”

show less


Katarzyna Wróblewska

Certyfikowany trener biznesu z dużym i różnorodnym doświadczeniem zawodowym. Od ponad 20 lat związana z branżą farmaceutyczną. Pracowała na stanowiskach telemarketera, przedstawiciela medycznego, key account menagera, wiele lat kierowała zespołami przedstawicieli medycznych w różnych firmach i jednocześnie pełniła funkcję trenera. Zna specyfikę farmacji od każdej strony – hurt, producent, apteka – ostatnio współpracuje z jedną z łódzkich sieci. Od kilku lat prowadzi swoją własną firmę.

show more

Prowadzi szkolenia warsztatowe handlowe – techniki sprzedaży, komunikacja, perswazja, budowanie relacji, negocjacje, zarządzanie własną sprzedażą, praca z trudnym klientem, prowadzenie prezentacji publicznych, rozwiązywanie konfliktów, radzenie sobie ze stresem
Od kilku lat zajmuje się aktywnie coachingiem

WYKSZTAŁCENIE
• Uniwersytet Łódzki; Wydział Nauk o Wychowaniu; kierunek: pedagogika specjalna; specjalność: oligofrenopedagogika
• Nowe Motywacje; Certyfikat Akademii Trenerskiej I, II i III
• Pracownia Psychologiczna Barbary Sołtys; Certyfikat Akademii Trener Sukcesu
• Moderator; Certyfikat Trener w Akcji,

show less


3 Grzegorz Szuba

Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu „Moderator”, kursów „Lider i Manager”, „Coaching”. Ukończył Podyplomowe Studia z obszaru HR na Uniwersytecie Opolskim. Z wykształcenia pedagog. Trener biznesu od 2006 roku. Posiada ponad 16-letnie doświadczenie w branży farmaceutycznej (Rx) pracując w działach sprzedaży (Przedstawiciel Medyczny, Regionalny Kierownik Sprzedaży) i HR. Praktykę trenerską rozpoczął jako trener wewnętrzny szkoląc przez ponad 5 lat Przedstawicieli Medycznych, Regionalnych Kierowników Sprzedaży oraz pracowników biurowych Biovena Pharma i Actavis Polska.

show more

Obsługiwał dział sprzedaży jako trener i coach tworząc od podstaw politykę szkoleniową dla całej firmy, która obecnie zatrudnia ok. 300 osób.

Biegły w szkoleniach z technik sprzedaży, sztuki wystąpień publicznych, typologii klientów, zarządzania czasem i terenem, asertywności oraz negocjacji handlowych, które w większości są jego autorstwa.
Dodatkowo przez ponad 2 lata, będąc trenerem wewnętrznym, prowadził szkolenia medyczne i produktowe z zakresu kardiologii, urologii, psychiatrii i neurologii ściśle współpracując z działem marketingu.

Ma na swoim koncie również wystąpienia na zagranicznych i krajowych kongresach dla lekarzy i farmaceutów.
Najlepszą jego wizytówką są wyszkoleni przez niego ludzie.

Prywatnie mąż jednej żony, tata Tosi Filipa i Seweryna. Zapalony narciarz, cyklista, muzyk.

show less


Bartłomiej Kurowski

Trener w Firmie ForMatrix. Absolwent rehabilitacji ruchowej i odnowy biologicznej AWF w Katowicach. Certyfikowany Trener NLP (Neuro-Lingwistyczne Programowanie). Zrealizował około 200 dni szkoleniowych, głównie z zakresu sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, zarządzania sprzedażą, coachingu managerskiego, sztuki prezentacji, komunikacji interpersonalnej. Posiada wieloletnie doświadczenie w coachingu Przedstawicieli Medycznych, oraz Kierowników Sprzedaży. 

show more

Przez kilka lat pełnił rolę Dyrektora Sprzedaży w Europharma M. Rachtan sp. z o.o. oraz regionalnego Kierownika Struktury Trenerowej w Teva Pharmaceuticals Polska

show less


12 Grzegorz Zieliński

Ukończył Collegium Medium UJ, Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości w Krakowie oraz Szkołę Trenerów, Mediator Sądowy. Doświadczenie biznesowe zdobywał w międzynarodowych korporacjach farmaceutycznych (Bayer, Fresenius Kabi, GlaxoSmithKline) gdzie zajmował się pozyskiwaniem i obsługą Klientów firmy, działalnością promocyjno-handlową, negocjacjami na szczeblu dyrektorskim.

show more

Od 8 lat jest trenerem i konsultantem, prowadzi i przygotowuje projekty rozwojowe dla wielu gałęzi biznesu. Specjalizuję się w zrządzaniu zespołem, technikach sprzedaży, organizacji czasu pracy, negocjacjach, obsłudze klienta, Train The Trainers.Prowadzi coaching managerski i sprzedażowy. Szkolił między innymi: Ewopharma, Farma Projekt, Polpharma, ICN Polfa Rzeszów, Bayer, Roche, Helimed, TEVA, Schering Plough, Ratiopharm, Cegedim, Glenmark Pharmaceuticals, ASA, dr Zdrowie, Prosper, Torfarm, Skanska, Canal+, LexisNexis, Heureka, Canon Polska, Urząd Marszałkowski, CAPGEMINI, Jungheinrich, Lafarge, Polska, Grupa Dealerów, hotele Orbis, Wyborowa S.A., TuvNord, Makro Cash & Carry, Media Markt, Tesco

show less


12 Monika Szymonek-Stec, MBA

Ekspert w obszarze doskonalenia kompetencji menedżerskich i osobistych. Trener, coach, wykładowca akademicki ukierunkowany na dostarczanie ludziom i organizacjom narzędzi niezbędnych do wypełnienia luki pomiędzy wiedzą, a działaniem, by w pełni potrafili wykorzystać posiadaną wiedzę w praktyce. Od dziesięciu lat działając na własny rachunek z powodzeniem łączy potencjał organizacji z praktycznym i kompetencyjnym wsparciem doradczym i szkoleniowym klientów niemal ze wszystkich branż.

show more


Wcześniej jako HR Manager oraz Training and Development Manager w sektorze R&D była odpowiedzialna za wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie budowy potencjału intelektualnego, zarządzania talentami oraz zarządzania wiedzą w branży R&D. Specjalizująca się w projektach mających na celu zarządzanie zmianą, obejmujące m.in. optymalizację funkcji HR, modelowanie kultury organizacji, rozwój strategii komunikacji i budowanie zaangażowania pracowników.
Absolwentka studiów MBA w Oxford Brooks University and Polish Open University w Warszawie, Podyplomowych studiów Public Relations i Psychologii Zarządzania oraz Psychologii Społecznej w SWPS we Wrocławiu. Absolwentka studiów magisterskich Politechniki Zielonogórskiej na Wydziale Zarządzania i Marketingu. Coach, certyfikowany trener biznesu i rozwoju osobistego. Moderator Design Thinking.
Międzynarodowy Praktyk i Master Programowania Neurolingwistycznego oraz Time Line TherapyTM. Absolwent licznych kursów i szkoleń z zakresu perswazji, motywacji osiągnięć, wystąpień publicznych. Uczyła się m.in. u takich sław, jak: Brian Tracy, Robert Cialdini, Les Brown, Anthony Robbins, Kevin Hogan, Andy Harrington i wielu innych.
Jest twórcą i kierownikiem merytorycznym programów studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu – Akademia Rozwoju Osobistego – Akademia Liderów oraz Akademia Negocjacji – dedykowanych dla menadżerów średniego i wysokiego szczebla, twórcą i propagatorką autorskiego modelu zmiany osobistej.
Prowadzi szkolenia z zakresu kompetencji osobistych, menedżerskich i sprzedażowych w oparciu o model nowej psychologii sprzedaży – Structogram – kierunek rozwoju teorii i praktyki sprzedaży oraz pracy z klientem.
Jej osobistą misją jest wspieranie ludzi i organizacji w pełnym wykorzystaniu ich potencjału, w celu efektywnego wdrażania pożądanych przez nich zmian na poziomie behawioralnym.

show less


Tatiana Galińska, Trener biznesu, coach

Ukończyła studia podyplomowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w Szkole Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego. Swoje szlify trenerskie zdobyła w szkole „Trener Sukcesu” prowadzonej przez Pracownię Psychologiczną Elżbiety Sołtys w Krakowie. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu. Członkini Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Certyfikowany Coach LCC Szkoła Coachów w Opolu.

show more

Od 2006 r. właścicielka firmy zajmującej się szkoleniami oraz doradztwem dla firm z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, budowania zespołu , komunikacji interpersonalnej a także koordynacją projektów realizowanych w ramach POKL. Od 2015 r. właścicielka Ośrodka Rozwoju Osobistego Shangri-la w Zawierciu.Posiada kilkuletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu działem personalnym i bardzo dobrą praktyczną znajomość następujących zagadnień: Komunikacja interpersonalna, szeroko rozumiane zarządzanie zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja, oceny pracownicze, kształtowanie motywacji pracowników, delegowanie kompetencji, PR i budowanie wizerunku firmy. A także Autoprezentacja i wystąpienia publiczne, Profesjonalna Obsługa Klienta.Swoje kompetencje doradcy zawodowego wykorzystuje prowadząc autorskie warsztaty dla osób poszukujących pracy i/lub zmieniających zawód. Poza zawodowo – pasjonatka jogi od 10 lat – pracuje jako Instruktor jogi, od 2 lat uczestnika biegów długodystansowych – półmaratonów i maratonów. Zdobywczyni Korony Maratonów Polskich w 2014 r.

show less


10 Aleksander Drwięga

Jest absolwentem Sandler Sales Institue, coachem certyfikowanym w ICF, konsultantem Extended DISC oraz facylitatorem w metodologii Process Iceberg. Z wykształcenia psycholog społeczny. Posiada bogate doświadczenie w branży ubezpieczeniowo-finansowej. Przez ponad 7 lat pracował w charakterze doradcy. W momencie zakończenia kariery w finansach sprawował opiekę nad portfelem ponad 500 klientów o wartości blisko 1,5 mln.

show more

Partner zarządzający w AD Training. Szkoleniami zajmuje się od 2003 roku. Swoje doświadczenie sprzedażowe przedłożył w metodologii Sprzedaży Godnej Polecenia oraz warsztatach efektywności osobistej. Prowadził badania dotyczące psychologicznych czynników efektywności w sprzedaży. Wiecznie poszukujący inspiracji do szkoleń i warsztatów.Sprzedawca z zawodu i z zamiłowania.

show less


11 Paweł Janiszyn

Jest coachem ICF i konsultantem Extended DISC. Z wykształcenia ekonomista. W swojej 9-letniej karierze w sprzedaży zajmował zarówno stanowiska handlowe jak i menedżerskie. Pracował głównie w instytucjach finansowych. Pod koniec swojej kariery w finansach zarządzał 50-osobowym zespołem sprzedawców.

show more

Partner zarządzający w firmie szkoleniowej AD Training. Od 2005 roku pracuje jako trener. Specjalizuje się w warsztatach sprzedażowych oraz szkoleniach menedżerskich. Współtworzył metodologię Sprzedaży Godnej Polecenia. Z zamiłowania nurek i pasjonat sportów motorowych.

show less

Marta Dyda

Certyfikowany trener biznesu, doradca biznesowy, certyfikowany trener i partner FRIS®, coach narzędziowy, autorka bloga zatrzymacbyzrozumiec.pl, instruktor narciarstwa. Przez ostatnie lata związana z branżą rozwojową, biznesową, pracą trenerską i coachingową. Absolwentka kierunku reklama i PR (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu), studiów z obszaru Organizacji i Kierownictwa (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Akademii Trenera (Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu) i Szkoły Coachów Biznesu ( Akademia SET®)

show more

 Jako certyfikowany trener FRIS®, potrafię lepiej zrozumieć mechanizmy zachodzące w biznesie i relacjach międzyludzkich skupiając się na rozwoju umiejętności i kształtowaniu ich  postaw, pokazując naturalny sposób funkcjonowania w rzeczywistości.

Doświadczenie zdobywałam podczas swojej 10 letniej praktyki zawodowej, pracując w różnych strukturach, dzięki czemu mam szeroki ogląd na procesy zachodzące w firmach. W organizacjach, w których pracowałam byłam osobą odpowiedzialną za wspieranie procesów rozwojowych. W obszarze zarządzania projektami odpowiadałam za rozwijanie produktów, planowanie, przewodzenie i organizowanie pracy zespołu powołanego do realizacji projektu. Definiowałam zakres przedsięwzięcia i obszar do realizacji, wyznaczałam zadania prowadzące do osiągnięcia wyznaczonego celu.

Jako trener biznesu i coach narzędziowy przygotowywałam i realizowałam programy szkoleniowe dla środowiska sądowniczego i wielu cenionych organizacji biznesowych w Polsce. Jako trener biznesu, coach i doradca prowadzę projekty rozwojowe wspierające kompetencje managerskie, sprzedażowe, wzmacniające efektywność .Na sali szkoleniowej pracuję również w obszarach związanych z tematem stresu, odporności psychicznej i wypalenia zawodowego.

show less


Sandra Kryska

Doktor nauk medycznych w dziedzinie Zdrowie Publiczne, audytor wewnętrzny Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością, absolwentka studiów podyplomowych w zakresie zarządzania w ochronie zdrowia, w zakresie prawa medycznego oraz zarządzania zasobami ludzkimi w ochronie zdrowia..

show more

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z jakością w ochronie zdrowia, akredytacją placówek medycznych oraz Systemami Zarządzania Jakością. Pasjonatka technik i narzędzi umożliwiających poprawę szeroko rozumianej jakości. Wieloletni pracownik naukowo-dydaktyczny i szkoleniowiec. Autorka oraz współautorka wielu publikacji naukowych traktujących o problematyce prawnomedycznej oraz związanej z jakością w ochronie zdrowia. Prelegentka na wielu krajowych i zagranicznych konferencjach naukowych.

show less