Kurs Perswazji dla Handlowca - Reguły wpływu społecznego oraz język perswazji w służbie handlowca

Jak to się dzieje, że są przedstawiciele o imponująco wysokiej skuteczności potrafią dopiąć najtrudniejsze zdawałoby się umowy podczas gdy inni, nawet nie zbliżają się do ich osiągnięć…? W jaki sposób język perswazji uczyni z przeciętnego przedstawiciela skutecznego partnera biznesowego, sprawiającego satysfakcję swoim klientom, swojej firmie i sobie?

Słowa mogą czynić cuda, mogą być precyzyjne jak ostry nóż lub delikatne jak pachnący kwiat. Dzięki odpowiednio dopasowanym, zaczynamy widzieć pewne rzeczy.

Chcesz nabrać świadomości słów? Chcesz unikać nieuczciwych zagrywek? Chcesz lepiej negocjować? Jeśli potrzebujesz narzędzi lingwistycznych i podpowiedzi zgłoś się na szkolenie wywieranie wpływu dla handlowców. Przekażemy Ci maksimum wiedzy, poparte praktycznymi doświadczeniami techniki perswazji i umiejętności dzięki którym będziesz mógł myśleć o sobie jako ekspercie perswazji.

Poznaj schematy perswazyjne, efektywnie komunikuj i skuteczniej dobieraj słowa, dzięki którym lepiej dopasujesz komunikat. Poznaj sztukę perswazji z Formatrix!

 

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Do handlowców i/lub kierowników sprzedaży.

 

Program szkolenia
 

I. Dopasowanie do rozmówcy jako podstawowa umiejętność w kontakcie personalnym
 

II. Wywieranie wpływu na ludzi wg Roberta Cialdiniego:
 

  • Reguła wzajemności w sensie pozamaterialnym
  • Reguła zaangażowania i konsekwencji
  • Reguła społecznego dowodu słuszności
  • Reguła lubienia i sympatii
  • Reguła autorytetu
  • Reguła niedostępności
     

III. Techniki perswazji i wywierania wpływu. Jak przeciwdziałać takim zachowaniom?
 

  • Technika wzbudzania poczucia winy
  • Technika – dobry i zły policjant
  • Technika porucznika Columbo
  • Technika – stopa w drzwiach
  • Technika – odłóżmy to na później
  • Technika – bezinteresowny kelner
  • Technika – niska piłka
  • Technika – drzwiami w twarz
  • Technika optyka z Brooklynu
  • Technika - śmieszne końcówki
  • Technika – co tracę?
  • Technika – to pana decyzja
     

IV. Podstawy języka perswazji w rozmowie z klientem nastawionym na obiekcje – dowiedz się, w jaki sposób stosować kasownik „ale”, zaprzeczenie „nie”, pytanie „dlaczego”, sabotujące słowo „spróbuj”.
 

V. Scenki, scenki, scenki – praktyczne wykorzystanie zdobytej wiedzy.
 

VI. Potęga presupozycji
 

  • Czasu
  • Świadomości
  • Pozornego wyboru
  • Liczebnikowe
     

VII. Tajemnicza moc implikacji
 

  • Implikowana jednoczesność
  • Implikowane znaczenie
  • Implikowane skutki
  • Brakujący wskaźnik odniesienia
     

VIII. Przymiotniki i przysłówki – turbo moc perswazji
 

IX. Typologia klientów wg metaprogramów
 

  • Autorytet wewnętrzny lub zewnętrzny
  • Nastawiony na cele lub problemy
  • Zgodny lub negujący
  • Systematyczny lub chaotyczny
  • Osobisty lub rzeczowy
     

Korzyści szkolenia

Uczestnicy szkolenia:

  • Nauczą się jedynie etycznych zachowań jak wpływać na innych tak, aby osiągać zamierzone cele zawodowe.
  • Zrozumieją powody dotychczasowych sukcesów i zaczną je potęgować.
  • Poznają i przećwiczą techniki sterowania rozmową, skuteczne wobec każdego i wszystkich.

a wszystko to dzięki:

  • Poznaniu technik perswazji w kontekście swojej pracy.
  • Dopasowaniu sposobów wywierania wpływu, udowodnionych przez Roberta Cialdiniego, do pracy przedstawiciela handlowego.
  • Zrozumieniu podstaw języka perswazji, czyli działania magicznych słów: kasownik „ale”, zaprzeczenie „nie”, pytanie „dlaczego”, kontrsugestywności , „ spróbuj” jako słowo sabotujące działanie.

a ponadto uświadomią sobie:

  • Możliwości i siłę oddziaływania niewerbalnych środków przekazu.
  • Jak zadawać pytania, aby osiągać zamierzony efekt.
  • Jak wywieraniem wpływu można zwiększyć swoją skuteczność w relacjach interpersonalnych!

 

Cele szkolenia

  1. Podniesienie efektywności działania handlowców poprzez pokazanie interesujących metod generujących nowe rozwiązania skutecznej rozmowy promocyjnej.
  2. Doskonalenie umiejętności argumentacji merytorycznej tak, aby efektywnie pokazywać sprawdzone, oryginalne rozwiązania przebiegu rozmowy promocyjnej.
  3. Praktyczne przećwiczenie poznanego materiału w scenkach u klienta.