Reguły wpływu społecznego w służbie przedstawiciela medycznego / Język perswazji
„Reguły wpływu społecznego w służbie przedstawiciela medycznego” - 2 dni
„Język perswazji” - 2 dni
Na tym szkoleniu przedstawiciele:
- Nauczą się jedynie etycznych zachowań jak wpływać na innych tak, aby osiągać zamierzone cele zawodowe.
- Zrozumieją powody dotychczasowych sukcesów i zaczną je potęgować.
- Poznają i przećwiczą techniki sterowania rozmową, skuteczne wobec każdego i wszystkich.
a wszystko to dzięki:
- Wykorzystaniu języka perswazji,
- Psychologii perswazji – punkt prawdy, implikacje, presupozycje.
- Poznaniu działania magicznych słów: kasownik „ale”, zaprzeczenie „nie”, pytanie „dlaczego”, kontrsugestywność.
a ponad to uświadomią sobie:
- Możliwości i siłę oddziaływania niewerbalnych środków przekazu.
- Jak budować pytania aby osiągać zamierzony efekt.
- Jak wielki osobisty wpływ masz na skuteczność w relacjach interpersonalnych!
Tematy w szkoleniu:
- Nauka jedynie etycznych zachowań jak wpływać na innych tak, aby osiągać zamierzone cele zawodowe
- Rozumienie powodów dotychczasowych sukcesów i zaczną je potęgować
- Poznawanie i ćwiczenie technik sterowania rozmową, skuteczne wobec każdego i wszystkich

Sprawdź szkolenie!
Zadzwoń do nas: 502 702 435