E-biznes

Dedykowane szkolenia praktyczne z e-biznesu

Przygotowane przez nas zestawy szkoleń przybliżą Cię zagadnienia z zakresu marketingu internetowego, handlu elektornicznego oraz kreowania wizerunku w Internecie.

 

E-commerce | Skuteczna sprzedaż online

Celem szkolenia będzie ukazanie dobrych praktyk w sprzedaży online. Zostanie omówiony proces tworzenia, zarządzania i promowania platform e-commerce, analiza ścieżek zakupowych e-Klienta, efektywne narzędzia budowania zaangażowania społeczności internetowych oraz zarządzania relacjami z potencjalnymi Klientami w sieci. Ważnym elementem warsztatu będzie przedstawienie zasad budowania skutecznego kanału sprzedaży online w odniesieniu do dedykowanej grupy docelowej oraz możliwości monitorowania marki w sieci

show more

Moduł I: Jaki jest potencjał sieci Internet pod kątem sprzedaży?

  • Zalety i wady handlu elektronicznego
  • Profil polskiego e-Klienta
  • Sektory i modele e-commerce
  • Dobre praktyki w sprzedaży online

Moduł II: Jak sprzedawać w Internecie?

  • Efekt synergii (offline / online)
  • Dwa światy e-sklepu (perspektywa Klienta vs. perspektywa Sprzedawcy)
  • Zarządzanie sprzedażą w sieci
  • Obsługa Klienta online
  • Narzędzia wspomagające sprzedaż online (integracja z Allegro / Ceneo)

Moduł III: Jak promować sklep internetowy?

  • Cel kampanii reklamowej i dobór grupy docelowej
  • Skuteczna promocja platformy e-sprzedażowej
  • Personalizacja w e-mail marketingu
  • Budowanie zaangażowania w social media marketingu
  • Identyfikacja Liderów opinii w Internecie
  • Potencjał marketingu w wyszukiwarkach

Moduł IV: Jak mierzyć skuteczność działań?

  • Przegląd narzędzi do badana skuteczności działań sprzedażowych w Internecie
  • Analityka internetowa (kluczowe wskaźniki)
  • Monitoring marki w sieci
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową

FORMUŁA: case study, prezentacja, dyskusja, zadanie praktyczne, burza mózgów

show less


E-marketing | Narzędzia promocji firmy w Internecie

Celem szkolenia jest przekazanie w użyteczny sposób praktycznych narzędzi wdrożenia strategi marketingu internetowego firmy (MŚP). Uczestnik nabywa wiedzę i praktyczne umiejętności do prowadzenia działań e-marketingowych firmy. Począwszy od zarządzania serwisem internetowym oraz komunikacją bezpośrednią za pomocą e-mail marketingu, poprzez budowanie skutecznych komunikatów internetowych oraz angażujących treści w mediach społecznościowych, a skończywszy na analityce internetowej.

show more

MODUŁ 1 | STRATEGIA W INTERNECIE
  • Rola Internetu w promocji MŚP
  • Analiza potrzeb i konkurencji firmy
  • Identyfikacja słabych i mocnych stron firmy
  • Efekt synergii (powiązanie działań: offline – online)
  • Podstawowe komponenty strategii rozwoju firmy w Internecie
MODUŁ 2 | FIRMOWY SERWIS INTERNETOWY
  • Serwis internetowy jako centralny element zarządzana firmą w sieci
  • Funkcjonalność i użyteczność serwisu www (podstawowe moduły)
  • Zarządzanie serwisem internetowym (systematyczność i aktualność treści)
  • Integracja serwisu www z narzędziami e-marketingowymi
  • Optymalizacja serwisu www pod kątem wyszukiwarek
MODUŁ 3 | E-MAIL MARKETING
  • E-mail jako kanał komunikacji bezpośredniej z Klientem
  • System do zarządzania kampaniami e-mailingowymi
  • Budowa skutecznego newslettera (kluczowe elementy)
  • Planowanie i analizowanie działań e-mail marketingowych
  • Możliwości remarketingu w komunikacji bezpośredniej
MODUŁ 4 | SOCIAL MEDIA MARKETING
  • Budowanie zaangażowania z Klientami z wykorzystaniem Social Media Marketing
  • Facebook jako narzędzie kreowania wizerunku firmy
  • Zarządzanie komunikacją w serwisie społecznościowym Instagram
  • Pozyskiwanie Liderów Opinii i Ambasadorów Marki
  • Real Time Marketing
  • Targetowanie kampanii reklamowych w Internecie
MODUŁ 5 | KAMPANIE REKLAMOWE
  • Tworzenie kampanii płatnej na Facebooku
  • Menadżer Reklam / Menadżer Firmy
  • Wykorzystanie angażujących formatów do promocji sprzedaży produktów
  • Grupy niestandardowych i podobnych odbiorców
  • Integracja kampanii Facebook i Instgram
  • Kampanie AdWords
MODUŁ 6 | WARSZTAT e-MARKETERA
  • Niezbędnik e-marketera
  • Narzędzia darmowe vs. narzędzia płatne
  • Blog – Content Marketing – dystrybucja treści w Internecie
  • Techniki pozyskiwania Klientów w Internecie
MODUŁ 7 | ANALITYKA INTERNETOWA
  • Systematyczne badanie skuteczności działań w Internecie (przegląd narzędzi)
  • Analityka internetowa serwisu internetowego (statystyki, raporty, wnioski)
  • Monitoring Internetu oraz mediów społecznościowych
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową

show less