Szkolenie z merchandisingu dla Cukierni/Piekarni Roker

W dobie powstawania coraz to nowych sklepów i sieci handlowych „walka”
o klientów
jest wszechobecna, dlatego tak ważne jest, aby w sposób przemyślany
i ciekawy zaplanować ułożenie asortymentu i reklam producentów, a także wykorzystać wszelkie pomoce materiałów P.O.S..
Mają one ogromny wpływ na zwiększenie szans zauważenia oferty firmy przez Klienta, a co najważniejsze wpływa na zwiększenie sprzedaży. Taka tendencja dotyka wszystkich – nawet piekarnie, cukiernie czy lodziarnie.

 Dziewiętnastu pracowników Piekarni-Cukierni Roker zostało przeszkolonych
z „Merchadisingu”, czyli efektywnej ekspozycji towaru. Podczas dni szkoleniowych zwracaliśmy szczególną uwagę na to,
jak ważne jest by sklep był pozytywnie postrzegany na rynku, oraz pokazać w jaki sposób wyróżniać produkt spośród ogromnej rzeszy innych sklepów. Mnogość produktów sprawia, że sprzedaż wcale nie jest łatwa. Nie wystarcza
już nawet reklama – należy szukać nowych rozwiązań.
Jakich? Najlepszym sposobem są szkolenia takie, jak to przygotowane dla Roker’a. Celem jest przede wszystkim rozwój umiejętności właściwej ekspozycji towaru, która przekłada się na wzrost sprzedaży i zysku firmy. Uczestnicy podczas warsztatów poznali sposoby tworzenia ekspozycji wpływających na wzrost widoczności produktu i świadomości marki,
a w konsekwencji na zwiększenie sprzedaży. Uczestnicy oprócz umiejętności znajdowania najlepszych miejsc ekspozycyjnych, poznali również sposób rozmowy i przekonania do preferowanych miejsc osób decyzyjnych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu z zakresu merchandisingu pracownicy dowiedzieli się:

– jak zarządzać powierzchnią sklepową

– jak dobierać towar i gdzie go umiejscowić

– jakie są aktualne trendy i zapotrzebowanie klientów

– jak pokonać konkurencję i sprawić, aby klienci wybierali Twój punkt

– jak zwiększyć obroty i popyt na dany towar

– czym jest crossmerchandising i jak go zastosować w praktyce