Szkolenie dla KAMów – zarządzanie klientem strategicznym

W każdym biznesie możemy zidentyfikować takich klientów, których obsługa zwykle pozwala na wykonanie planu sprzedażowego nawet w 80%. Co jednak zrobić gdy zaangażowanie KAM-a spada, a wymagania i potrzeby kluczowych klientów wciąż rosną? My wiemy…

Zapraszamy na warsztat „Zarządzanie Klientem strategicznym” skierowane dla Key Account Managerów, właścicieli firm i wszystkich tych, którzy wierzą, że sprzedaż to nie tylko negocjacje…

Spotykamy się 7 i 8 grudnia w Katowicach, w kreatywnej przestrzeni Business Link, Chorzowska 6.

Skorzystaj z ponad 20-letniego doświadczenia naszych trenerów w sprzedaży i zarządzaniu i wzmocnij swoje kompetencje!

Cena: 1920 zł netto / uczestnik NOWA CENA! 1750 zł netto / uczestnik

(promocja obowiązuje przy wpłacie do końca listopada 2018)

 

Program: 

I DZIEŃ

ZARZĄDZANIE KLIENTEM STRATEGICZNYM

WPROWADZENIE:

  • Uświadomienie roli KAM w organizacji – klient zewnętrzny i klient wewnętrzny – pozycja KAM w firmie
  • Zbudowanie świadomości partnerstwa we współpracy z sieciami
  • Potrzeby a interesy
  • Zarządzanie emocjami
  • Strategiczne podejście do klienta – różnice pomiędzy sieciami i grupami zakupowymi

PLANOWANIE – przygotowanie do negocjacji

  • Postawy w negocjacjach – test i ćwiczenia
  • Zachowania dobrego negocjatora – czy wolno mi się pomylić
  • Asertywność w kontaktach handlowych – czy wolno mi powiedzieć nie
  • Cele negocjacyjne
  • Obszary do negocjacji
  • Argumenty
  • Motywacje, misja i cele
  • BATNA- moja i adwersarza

II DZIEŃ

REALIZACJA czyli partnerstwo w biznesie

  • Rozpoczęcie negocjacji
  • Znaczenie czasu w negocjacjach
  • Wykorzystanie terytorium
  • Zarządzanie konfliktami, przełamywanie impasów
  • Przejmowanie inicjatywy
  • Zarządzanie ustępstwami
  • Zakończenie negocjacji w kontekście długofalowej współpracy

KOORDYNACJA

  • Aktywne wsparcie klienta w procesie realizacji kontraktu czyli gdzie kończy się moja odpowiedzialność

FOLLOW-UP czyli kluczowe elementy w budowaniu długofalowej współpracy

  • Cele moje a sieci
  • Moje mocne i słabe strony w kontekście potrzeb sieci

ACTION PLAN

  • Wypracowanie planu przygotowania do negocjacji rocznych