Dla handlowców – szkolenia

Zaawansowane negocjacje i asertywność w sprzedażynegocjacje

    • Czym są negocjacje – sens negocjowania, podejście (nastawienie) do negocjacji
    • Style prowadzenia negocjacji; analiza sytuacji przed negocjacjami i ich przygotowanie
    • Przeszkody i trudne sytuacje w negocjacjach
    • Zachowania dobrego negocjatora
    • Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie konfliktami

show more

  • Postawy w negocjacjach – niebieska, czerwona i fioletowa
  • Cztery poziomy negocjacyjne
  • BATNA
  • Techniki negocjacji, manipulacje i obrona przed nimi
  • Asertywność w kontaktach handlowych
  • Czterostopniowe stawianie granic

 

show less


Szkolenia z zarządzania zespołem

Trudny klient

    • Budowanie dobrego kontaktu z rozmówcą
    • Zadawanie trudnych pytań
    • Klasyfikacja pytań
    • Komunikacja jako proces dwupoziomowy
    • Najczęściej popełniane błędy w kontakcie z klientem

show more

  • Charakterystyka najczęściej spotykanych typów klientów i sposoby postępowania z nimi
    • Postępowanie ze zdenerwowanym klientem
    • Techniki aktywnego słuchania
    • Zastrzeżenia, zażalenia i reklamacje
    • Taktyki kupieckie i jak się przed nimi bronić

show less


Budowanie długotrwałej relacjirelacje

    • Zdawanie trudnych pytań
    • Klasyfikacja pytań
    • Wykorzystanie języka perswazji – kasownik „ale”, zaprzeczenie „nie”, pytanie „dlaczego”, kontrsugestywność, implikacje i presupozycje
    • Podstawy psychologii perswazji – punkt prawdy, kotwiczenie klienta

show more

  • Wywieranie wpływu na ludzi wg Roberta Cialdiniego i Kevina Hogana
  • Komunikacja jako proces dwupoziomowy
  • Techniki aktywnego słuchania – empatia, parafraza
  • Zastrzeżenia, zażalenia i reklamacje
  • Dlaczego klienci przechodzą do konkurencji?
  • Rozmowa w obszarze klienta
  • Metaprogramy jako filtry percepcji rzeczywistości
  • Sztuka komplementowania
  • show less

 


Reguły wpływu społecznego oraz język perswazji w służbie handlowcawywieranie wpływu

  • Zasady wywierania wpływu na ludzi wg Roberta Cialdiniego
  • Podstawy budowania strategii sprzedaży wobec konkretnego klienta
  • Techniki prowadzenia rozmowy handlowej

show more

  • Wykorzystanie języka perswazji – kasownik „ale”, zaprzeczenie „nie”, pytanie
  • „dlaczego”, kontrsugestywność, implikacje i presupozycje
  • Podstawy psychologii perswazji – punkt prawdy, kotwiczenie klienta, technika „5 x TAK”
  • Lejek truizmów, model PCK
  • Umiejętne wykorzystanie taktyk kupieckich
  • Wykorzystanie mowy ciała w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • show less

 


Asertywność w negocjacjach kluczowym czynnikiem sukcesu w pracy handlowcaasertywność

  • Weryfikacja przekonań dotyczących relacji handlowiec-klient
  • Przedstawienie poziomów neurologicznych Roberta Dilts’a i umiejscowienie ich w realiach pracy przedstawiciela handlowego
  • Uświadomienie zasady negocjacyjnej win-win poprzez jej doświadczenie
  • Przypomnienie zasady SMART w odniesieniu do zawierania i egzekwowania zobowiązań
  • Pokazanie postaw asertywnych, bierno-uległych, manipulacyjnych i agresywnych w pracy z klientami

 

show more

    • Przypomnienie zasad asertywnej odmowy i praktyczne przećwiczenie jej w scenkach
    • Przećwiczenie powyższych zagadnień w trakcie scenek u klienta

show less