Dla handlowców – szkolenia

Zaawansowane negocjacje i asertywność w sprzedażynegocjacje

    • Czym są negocjacje – sens negocjowania, podejście (nastawienie) do negocjacji
    • Style prowadzenia negocjacji; analiza sytuacji przed negocjacjami i ich przygotowanie
    • Przeszkody i trudne sytuacje w negocjacjach
    • Zachowania dobrego negocjatora
    • Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie konfliktami

► Więcej informacji


Trudny klienttrudny klient

    • Budowanie dobrego kontaktu z rozmówcą
    • Zadawanie trudnych pytań
    • Klasyfikacja pytań
    • Komunikacja jako proces dwupoziomowy
    • Najczęściej popełniane błędy w kontakcie z klientem

► Więcej informacji


Budowanie długotrwałej relacjirelacje

    • Zdawanie trudnych pytań
    • Klasyfikacja pytań
    • Wykorzystanie języka perswazji – kasownik „ale”, zaprzeczenie „nie”, pytanie „dlaczego”, kontrsugestywność, implikacje i presupozycje
    • Podstawy psychologii perswazji – punkt prawdy, kotwiczenie klienta

► Więcej informacji

 


Reguły wpływu społecznego oraz język perswazji w służbie handlowcawywieranie wpływu

  • Zasady wywierania wpływu na ludzi wg Roberta Cialdiniego
  • Podstawy budowania strategii sprzedaży wobec konkretnego klienta
  • Techniki prowadzenia rozmowy handlowej

► Więcej informacji

 


Asertywność w negocjacjach kluczowym czynnikiem sukcesu w pracy handlowcaasertywność

  • Weryfikacja przekonań dotyczących relacji handlowiec-klient
  • Przedstawienie poziomów neurologicznych Roberta Dilts’a i umiejscowienie ich w realiach pracy przedstawiciela handlowego
  • Uświadomienie zasady negocjacyjnej win-win poprzez jej doświadczenie
  • Przypomnienie zasady SMART w odniesieniu do zawierania i egzekwowania zobowiązań
  • Pokazanie postaw asertywnych, bierno-uległych, manipulacyjnych i agresywnych w pracy z klientami

 

► Więcej informacji