Szkolenia managerskie

Przygotowane przez nas zestawy szkoleń przybliżą Cię do zostania idealnym managerem! Jakie cechy powinien mieć perfekcyjny przywódca? O tym więcej w nowym artykule – Jak stać się idealnym managerem.

 

Jak motywować podwładnych i skutecznie nimi kierować? –
standardy zarządzania zespołamimotivation

    • Szef to zawód
    • Słynne „jajo” szefa
    • Expose szefa
    • Informacja zwrotna

► Więcej informacji


Coach, mentor czy doradca – rola szefa w zespole

    • Szef a coachrola mentora
    • Coaching – definicja
    • Etapy uczenia się
    • Proces coachingu
    • Style coachingu

► Więcej informacji


Rozmowy oceniające i coachingowecoaching

    • Cele i funkcje oceny
    • System ocen
    • Zasady prowadzenia rozmowy oceniającej
    • Błędy w procesie oceniania
    • Różne typy pracowników

► Więcej informacji


Czerpanie siły z różnorodności – przejdź z zespołem drogę do sukcesu image006

      • Wykształcenie pozytywnego nastawienia wobec pracy zespołowej, dzielenia się wiedzą, kierowania pracą innych
      • Rozwój kompetencji w zakresie współpracy
      • Poznanie i umiejętność stosowania wybranych narzędzi komunikacji

► Więcej informacji



Jak stać się profesjonalnym managerem?manager

    • Uświadomienie korzyści z właściwego planowania, uwzględniającego czas, priorytety, a także zasoby członków zespołu
    • Poznanie zasad i korzyści z delegowania zadań i uprawnień
    • Doskonalenie umiejętności wpływania na pracowników w celu zwiększenia ich zaangażowania w wykonywaną pracę

► Więcej informacji


Jak skutecznie przewodzić w sytuacji zmiany?change

    • Poznanie czynników wywołujących zmiany i źródeł oporu wobec zmian
    • Poznanie różnorodnych podejść do planowanej zmiany
    • Nabycie umiejętności dostosowania stylu przywództwa do sytuacji
    • Rozwinięcie umiejętności wyznaczania celów i kontrolowania ich realizacji

► Więcej informacji


Pożegnanie z konfliktem. Budowanie silnego zespołubudowanie zespołu

    • Świadomość strategii radzenia sobie z konfliktem
    • Koło konfliktu
    • 4 etapy konstruktywnego sporu procedura Gordona
    • Test nastawienia do rozwiązywania konfliktu -TOSI
    • Komunikat „JA”

► Więcej informacji


Zarządzanie zespołem call centercallcenter

    • Zarządzanie zespołem konsultantów – wstęp
    • Style zarządzania zasobami ludzkimi
    • Skuteczna komunikacja
    • Rekrutacja konsultantów

► Więcej informacji


Kreowanie wizerunku Managera / Firmy w Social Media wizerunek w sieci

  • Dla kogo jest to szkolenie?
  • Szkolenie skierowane jest do osób, które poprzez media społecznościowe chcą zbudować swój wizerunek profesjonalnego Managera lub Firmy
  • Także dla osób, które są odpowiedzialne za działania marketingowe oraz chcą zdobyć bądź poszerzyć swoją wiedzę z zakresu projektów w e-przestrzeni

► Więcej informacji


Kreowanie wizerunku Managera / Firmy w e-przestrzeni

    • Dla kogo jest to szkolenie?
    • Szkolenie skierowane jest do osób,
      które
      poprzez spójne działania w e-przestrzeni chcą zbudować swój wizerunek profesjonalnego Managera lub Firmy. Także dla osób,
      które są odpowiedzialne za działania marketingowe

      social-371649_1280 oraz chcą zdobyć bądź poszerzyć swoją wiedzę z zakresu
      projektów w e-przestrzeni

► Więcej informacji


Budowa strategii komunikacji w social mediach

W trakcie pracy w grupach uczestnicy:

  • Ocenią potencjał wybranych marek
  • Przygotują ramową strategię komunikacji w social mediach
  • Samodzielnie dobiorą narzędzia i kanały komunikacji
  • Stworzą pomysły na wizualizacje i spróbują sił w copywritingu

Ponadto dowiedzą się:

► Więcej informacji