Szkolenia dla KAMów

OFERTA SZKOLENIOWA DLA KEY ACCOUNT MANAGERÓW

 

“ZARZĄDZANIE KLIENTEM STRATEGICZNYM”


Dzień 1:

  1. WPROWADZENIE:
    1. Uświadomienie roli KAM w organizacji – klient zewnętrzny i klient wewnętrzny – pozycja KAM w firmie
    2. Zbudowanie świadomości partnerstwa we współpracy z sieciami
    3. Potrzeby a interesy
    4. Zarządzanie emocjami
    5. Strategiczne podejście do klienta – różnice pomiędzy sieciami i grupami zakupowymi
  1. PLANOWANIE-przygotowanie do negocjacji
    1. Postawy w negocjacjach – test i ćwiczenia
    2. Zachowania dobrego negocjatora – czy wolno mi się pomylić
    3. Asertywność w kontaktach handlowych – czy wolno mi powiedzieć nie
    4. Cele negocjacyjne
    5. Obszary do negocjacji
    6. Argumenty
    7. Motywacje, misja i cele
    8. BATNA- moja i adwersarza

 


Dzień 2:

  1. REALIZACJA czyli partnerstwo w biznesie
    1. Rozpoczęcie negocjacji
    2. Znaczenie czasu w negocjacjach
    3. Wykorzystanie terytorium
    4. Zarządzanie konfliktami, przełamywanie impasów
    5. Przejmowanie inicjatywy
    6. Zarzadzanie ustępstwami
    7. Zakończenie negocjacji w kontekście długofalowej współpracy
  1. KOORDYNACJA
    1. Aktywne wsparcie klienta w procesie realizacji kontraktu czyli gdzie kończy się moja odpowiedzialność
  2. FOLLOW-UP czyli kluczowe elementy w budowaniu długofalowej współpracy
    1. Cele moje a sieci
    2. Moje mocne i słabe strony w kontekście potrzeb sieci
  1. ACTION PLAN

Wypracowanie planu przygotowania do negocjacji rocznych

Szkolenie będzie odbywać się w formie warsztatowej tzn. większość czasu przeznaczamy na ćwiczenia, dzięki którym uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności. Szkolenie koncentrować się będzie na doskonaleniu kompetencji KAM-a w pracy z sieciami aptecznymi. Podczas warsztatu uczestnicy otrzymają praktyczną wiedzę jak efektywnie zarządzać swoim terytorium oraz jak skutecznie negocjować. Szkolenie składać się będzie z ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz scenek relacji KAM – klient.

Krótkie części teoretyczne będą prowadzone w formie aktywnego wykładu
z wykorzystaniem prezentacji oraz dyskusji moderowanej. Podczas treningu będą wykorzystywane pomoce wizualne: prezentacja PowerPoint  oraz tablice flipchart .

Wszystkie ćwiczenia będą przygotowane na podstawie obowiązujących założeń Państwa firmy oraz pod kątem realnych sytuacji z jakimi spotykają się Key Account Managerowie


Uczestnicy otrzymają materiały merytoryczne oraz certyfikaty ukończenia szkolenia.

Miejsce: Business Link Katowice, ul. Chorzowska 6, 40-101

Maksymalna liczba uczestników: 12