Jak zwiększyć efektywność sprzedaży dwukrotnie?

Twoi pracownicy działają na systemie CRM (Customer Relationship Management), planują swoje działania na każdy dzień jak i działania długofalowe?  Efekty sprzedażowe są zadowalające, jednak utrzymują się na stałym poziomie? Nie tylko stopień motywacji pracownika ma wpływ na wzrost jego efektywności, równolegle możemy mówić o braku PROFESJONALNEGO TARGETINGU.

Obecnie większość firm posiada mniej lub bardziej zaawansowane bazy danych. Stanowią one potencjalnie potężny zasób firmy, którego potencjał często jest marnowany nawet przez profesjonalnych handlowców. Cóż więc z tego, że inwestujemy w świetny system CRM, jeżeli pracownicy podchodzą do niego bez przekonania?

Jak to zmienić?

Każdy doświadczony handlowiec doskonale wie jaki jest jego plan działania na jutro, pojutrze, za miesiąc. Kogo odwiedzi priorytetowo i jaką dyscyplinę czasową powinien sobie narzucić – jednak z różnych względów nie zawsze tak jest. Metodą na zwiększenie sprzedaży, która zawsze się sprawdza to wydłużenie czasu, który spędzamy u swoich klientów aż dwukrotnie! Większość z nas pomyśli „Przecież robię to w ten sposób” – sekretem jest to u jakiego klienta spędzamy ten czas. Gra PROFESJONALNY TARGETING to znaczący element pracy szkoleniowej handlowca, za pomocą którego trenujemy odpowiednie planowanie pracy, zarządzanie swoim czasem, ocenianie potencjału klienta oraz utrzymywanie relacji z nim i spotkań w odpowiedniej częstotliwości. Niewątpliwie na tym etapie potrzebny jest nam system CRM, dzięki któremu uporządkujemy swoje działania w czasie.

Łatwe?

Zapraszamy do szkoleń z trenerami ForMatrix, certyfikowanej firmy doradczo-szkoleniowej. Nasze programy szkoleń uwzględniają działania związane z profesjonalnym targetingiem, a na życzenie przeprowadzimy grę „Profesjonalny Targeting”, która została stworzona z myślą o osobach, które zajmują się sprzedażą poprzez regularne odwiedzanie/kontaktowanie się ze swoją bazą targetową.