Farmacja – szkolenia dla managerów

 

Przykładowe programy szkoleniowe dla managerów

 

Dlaczego niektórzy managerowie prawie zawsze realizują swoje cele i cieszą się konsumowaniem dodatkowych premii?
Jeśli chcesz niesamowicie zwiększyć swoją skuteczność, pracować mniej lecz efektywniej – to szkolenie jest właśnie dla Ciebie:

clock „Jak skutecznie realizować cele czyli sekret efektywnego działania”
– warsztat dla ambitnych managerów

na którym:

  • zrozumiesz powody dotychczasowych sukcesów i niepowodzeń
  • nauczysz się precyzować swoje plany i określać swoje cele tak, aby idealnie realizować zamierzenia
  • poznasz czteroetapowy model sukcesu

a wszystko to dzięki:

  • poznaniu 7 obszarów życia, w których zachowanie harmonii daje szczęście
  • zrozumieniu kryteriów wyznaczania celów wg Briana Tracy, które warunkują skuteczność Twoich działań
  • pytaniom kartezjańskim, które pomogą ustalić spójność Twoich dążeń

a ponad to uświadomisz sobie:

  • co dla Ciebie jest naprawdę ważne
  • swoje pragnienia i stworzysz listę celów do zrealizowania
  • jak wielką rolę w Twoim życiu odgrywają przekonania

Jeśli chcesz nie tylko marzyć, ale też realizować swoje cele zawodowe i nie tylko,
to szkolenie jest właśnie dla Ciebie !!!

Aby obejrzeć krótki film – zapowiedź szkolenia- kliknij w link poniżej

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6uqPza5TWmU 

run „13 sposobów pozafinansowego motywowania pracowników”

Kto jeszcze chce mieć zadowolony zespół chętny do pracy?

Szkolenie, na którym :

  • Dogłębnie zrozumiesz rolę szefa w procesie motywacji a dzięki temu Twoja praca stanie się jeszcze bardziej twórcza.
  • Poznasz nowoczesne teorie motywacji, które zaczniesz praktycznie używać co sprawi, że Twój personel będzie pracował chętniej i skuteczniej.
  • Przećwiczysz coaching wizji, dający niebywałe efekty motywacyjne.

a wszystko to dzięki:

  • Ukierunkowaniu na osiągnięcia.
  • Okazywaniu uznania.
  • Poznaniu niezawodnych metod motywowania samego siebie.

a ponad to uświadomisz sobie: 

  • Motywatory i demotywatory w swoim działaniu.
  • Jak modyfikować i wzbogacać treści pracy, by była to recepta na rutynę i wypalenie
  • Czynniki sukcesu efektywnego zespołu.

PIERWSZE KROKI NA STANOWISKU MANAGERA ZESPOŁU „SZEF TO ZAWÓD”

  • Cechy dobrego managera – jak stać się szefem
    • Delegowanie
    • Motywowanie
    • Egzekwowanie
    • Zarządzanie czasem
    • Zarządzanie zasobami
    • Budowanie zespołu
  • Expose szefa
  • Budowanie relacji z podwładnymi
  • Budowanie autorytetu.
  • Asertywność jako postawa
  • Asertywne stawianie granic, asertywna odmowa, asertywne egzekwowanie zobowiązań
  • Wyciąganie wniosków na podstawie analizy danych – case study

KIEROWANIE ZESPOŁEM „SZEF JAKO DORADCA, COACH I MENTOR”

  • Rola szefa w zależności od stopnia rozwoju pracownika – wg matrycy Blancharda
  • Wydawanie poleceń i wyznaczanie celów
  • Style kierowania – model przywództwa sytuacyjnego wg Herseya
  • Kontrola wykonania zadania – Timing
  • Tworzenie ustaleń na przyszłość – weryfikacja implementacji ustaleń
  • Narzędzia stosowane w kierowaniu zespołem
  • Rozmowy dyscyplinujące: karanie i nagradzanie podwładnych
  • Sytuacje trudne w pracy kierownika – scenki z kamerą

COACHING W PRACY MANAGERA SPRZEDAŻY

  • Co to jest coaching?
  • Przygotowanie do coachingu
  • Zasady coachingu
  • Umiejętności coachingowe
  • Mapa coachingu
  • Coaching, doradztwo a mentoring
  • Realizacja celów coachingu – coaching jako proces
  • Rozmowy coachingowe z pracownikami w odniesieniu do poziomów neurologicznych
    Roberta Diltsa
  • Coaching a praca w terenie
  • Wpływ menedżerów na doskonalenie wyników
  • Zarządzanie przez cele
  • Kryteria prawidłowo określonego celu

SKUTECZNE PRZEKAZYWANIE INFORMACJI ZWROTNEJ

  • Dlaczego należy udzielać informacji zwrotnych?
  • O czym świadczy brak komunikacji z podwładnymi i nieudzielanie feedbacku?
  • Zrób to profesjonalnie! Podstawowe zasady udzielania feedbacku
  • Prawidłowa komunikacja w udzielaniu informacji zwrotnych w pracy
  • Umiejętna krytyka i odpowiednia pochwała
  • Najczęstsze błędy szefów

OKRESOWA ROZMOWA OCENIAJĄCA

  • Korzyści z oceny pracownika
  • Przygotowanie do rozmowy oceniającej
  • Co powinno być przedmiotem oceny
  • Budowanie mapy kompetencji
  • Angażowanie i motywowanie pracownika
  • Struktura rozmowy oceniającej
  • Ustalenie planu rozwoju pracownika
  • Działania monitorujące ustalenia